فسفرپلیت

ساخت وبلاگ

عمر و دوام بالای فسفرپلیت مزیت مهم برای خرید این دستگاه

تصویر برداری از دندان مقوله ای است که در مقالات قبلی بسیار به ان پرداخته ایم . فسفرپلیت  جزو یکی از این تجهیزات است که به نحوه کار ان پرداختیم و انرا با تجهیزات مشابهش مقایسه کردیم. دیدیم که چقدر کاربردی تر از محصولات مشابه کار می کند. البته کاربردی بودن ان برای تعداد دفعات بالا است که مقرون به صرفه به نظر می رسد. در ادامه به بررسی برندهای مختلف این محصول می پردازیم و انها را از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار می دهیم.

اگر دندانپزشک باشید و چرخی در بازار تجهیزات و یا سایت ها تخصصی د راین زمینه زده باشید با برندهای مختلف این محصول اشنا می شوید. حال اگر قصد خرید داشته باشید باید به این نکته توجه نمایید که چه برندی از بین این محصولات کاراتر و با کیفیت تر است. البته همه محصولات موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردارند و همه استانداردها و تائیدیه    

در زمان خرید فسفرپلیت  باید از معتبر بودن شرکتی که از ان خرید انجام میدهید مطمئن باشید و بدانید که شرکت بعد از خرید نیز محصول را پشتیبانی می کند و اگر زمانی نیاز به تعمیر باشد مشکلی از جهت وجود قطعه نباشد و تکنسین های متخصص شرکت در کمترین زمان محصول شما را سرویس نمایند. دستگاه شما اگر مشکلی هم نداشته باشد باید به صورت دوره ای سرویس شود تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کند. این کار بهتر از به صورت سالیانه انجام شود.

در مراکز درمانی که مراجعه کننده در تعداد بالا به این مرکز مراجعه می کند فسفرپلیت بسیار کار امدتر است  زیرا از پلیت های ان در تعداد دفعات بیشماری می توان استفاده نمود و دیگر هزینه خرید پلیت نخواهیم داشت این مقرون به صرفه بودن بسیاری از خریداران را علاقه مند به خرید این دستگاه میکند و اولویت اول انها در خرید می شود. البته برای برخی دیگر اولویت ها دیگر وجود دارد که توسط دستگاه های مشابه دیگرتامین می شود از این رو ترجیح خریدشان چیزی به جز فسفرپلیت خواهد بود.

در بازار تجهیزات دندانپزشکی فسفرپلیت  در کنار سنسور RVG قرار می گیرد و از نظر کیفیت هردوی این تجهیزات در کنار هم قرار می گیرند. در واقع نیاز کاربر درمیان است که باعث برتری یکی از تجهیزات نسبت به دیگری می شود. دندانپزشک بررسی می کند و می بیند که کدام دستگاه نیازهایش را بهتر بر اورده می کند و تصمیم به خرید ان می کند . در نتیجه برتری کیفیتی خاصی بین سنسور rvg و فسفرپلیت وجود ندارد و تنها امکانات هرکدام است که تفاوت بین انها ایجاد می کند.

در مدل های بسیار قدیمی تر فسفرپلیت مشکل کیفیت وجود داشته و تصویری که توسط این دستگاه گرفته می شد کیفیت خوب و مطلوبی نداشت ولی امروزه در مدل های جدید این ضعف به طور کامل از بین رفته است و ما شاهد تصاویری با بالاترین کیفیت هستیم. این مساله بسیار حائز اهمیت بود و باعث شد تا تولید کنندگان سریعا در صدد رفع این مشکل برایند که این تلاش ها منجر به پدید امدن دستگا های امروزی شد که ما شاهد تصاویر با کیفیتی توسط انها هستیم.

البته هزینه نگهداری فسفرپلیت  در مقایسه با سنسور RVG بسیار کمتر است و این مزیت برای مراکز با تعداد بیماران زیاد که اصطلاک دستگاه را بالا می برد بسیار مناسب است. برای پیدا کردن برندهایی که در بازار موجود است بهتر است از ساده ترین روش یعنی سرچ کلمه فسفرپلیت در گوگل استفاده نمایید تا بدین وسیله با تعدادی سایت تخصصی در این زمینه روبرو می شوید و می توانید با بررسی توضیحات تخصصی در این سایتها در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسید.

 

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 57 تاريخ : دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت: 17:05